söndag 24 april 2011

Fest i hela huset!!

Oj oj oj igår var det partaj här på Tittebacken!! Jag har bakat och lagat mat i flera dagar och det kändes som det blev lyckat och att alla tyckte det var gott iaf. Fast nu har vi mat för ett år framöver, så svårt att beräkna när det är buffé men bättre med för mycket än för lite =)

Såhär kul har jag inte haft på länge =) Vi dansade så svetten rann, jag fick ta 4 snapsar enligt tradition ALLA smakade rävgift, killarna brukar ta 5 och tjejerna 3 har jag för mig så jag trodde en var med vatten men där gick jag på en nit.

Får tacka Anders Eriksson för en mycket bra egen skriven låt - Kalla det drömmar om du vill!!! Jag har allt på band som tur är =)

Får tacka ALLA GOA vänner för de fina presenterna, fick en grill, halsband, presentkort på MIO och 6 whisky glas, tusen tack ni är guld värda!!!Jag och Crima körde stor städning i natt, med diskning, dammsugning och moppning av golv, somnade runt 03.00 och vaknade vid 11.00 utvilad och glad!! Så skönt att slippa städa dagen efter, det blev frukost på verandan med morotsbröd, pastasallad och melonsallad kan man ha det bättre =)

Nu blir det till att lägga sig lite i solen sen ska jag jobba hos mamma i eftermiddag!

Ha en underbart bra dag!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Om det var någon som tog några kort igår får ni gärna mejla dom till mig =) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för en rolig fest! supergod mat, dans och bra väder. Perfekt kväll!

    SvaraRadera