måndag 11 april 2011

Städ!!

Igår städade Crima äntligen ur garaget, det har sett ut som 7 svåra år. Men det är ju så ALLT som man inte vill ha i huset åker ut i garaget och läggs på hög även skräp tyvärr.. Köpte ju 2 rejäla hyllor för ett tag sen som nu blivit fyllda. När jag köper nått vill jag gärna få upp det direkt medans Crima tycker att det kan ligga lite (frågan är om det är lathet) ;) Nu ser det jättefint ut i garaget iaf, bra jobbat Crisma som farfar brukar säga =)Nu ser det jätte stort ut igen och får plats med en hel del.Medans Crima städade garaget stor städade jag huset så nu är det också i sin ordning =)
Finns det något bättre än att städa till as hög musik, det är så man dansar fram med dammvippan och dammsugaren ;)

Ska jobba hos mamma ikväll men funderar på att åka till Skövde en sväng nu på dagen får se om en timme hur jag känner mig.

Just det vi har ju vägt oss idag med. Crima och Henke groggade ju i helgen och då pratar vi inga små glas så dom gick upp lite denna veckan. Bantning och sprit är ingen bra kombination!! Jag däremot gick ner 1 kilo!!!!! Helt sjukt att jag inte gett upp än och att vågen fortfarande visar neråt. Som sagt lyckoruset håller i sig!!!!

Passa på att vara ute idag det ska bli runt 15 grader sen blir det kallare några dagar!!!

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar