onsdag 27 april 2011

Ooooo....

Jag har en visdomstand som vill titta fram i underkäken, det gör så j*vla ont!!! Inte att den ej får plats för det får den, men tandköttet ligger över och värker, usch säger jag bara!!! Det är så dyrt att gå till tandläkaren så jag försöker hålla ut och hoppas på att smärtan ska gå över.. Man eller mus?!Nu sitter jag borta hos syrran, Crimas jobbarkompisar är hemma och ser på fotboll så det är bäst att hålla sig borta.

Jag har passat på att gosa lite med min lilla gud dotter, hon bara pussas och skrattar hur mysig som helst. Henke är ju nu mera på veckorna nere i Varberg och jobbar så då får vi hålla syrran sällskap =) Men det gör jag så gärna!!

På fredag ska jag ha kalas för släkten ska bli trevligt, har ju inte fått någon present av Crima än, han påstår att han skickat efter något, jag är så nyfiken ska bli spännande och se vad det kan vara =)

Ha de gott!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar