tisdag 6 juli 2010

Nu är vi igång igen!!

Bygget börjar ta fart igen efter all hö körning hos grannen. Vi försöker få klart utvändigt, så nu sätts det massa lock, det som finns färdig målat. Vi var på bygget i söndags och måndags och fick en hel del gjort.
Här sätter vi lite lock på framsidan.Henke spikar lock på gavel spetsen på tvättstugan.Då var denna sidan klar, jag började måla lite men ska fortsätta nån dag i veckan med det.Lock över och under föstrena i burspråket är klart!Har lagt klart teglet på tvättstugan även på baksidan, bara nocken som ska läggas.I går smet jag från bygget och hade en heldag med svärmor Elisabeth, vi var i Varberg solade och badade och bara hade det skönt. Sen var vi i Sandhem på kvällen och spelade bilbingo vann 100 kr alltid något =) Det var väl ingen värme i vattnet precis men skönt att svalka sig lite iaf!Och idag har jag och Simone varit i Dimbo och plockat jordgubbar, mums!! Och nu ska jag åka och jobba!! Jobbar 3 dagar nu sen är jag ledig 4 å vad skönt det ska bli!! Jobba på med huset så vi snart kan flytta in ;)

Ha de gott!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Tack underbara Linda för en helt fantastisk dag. När solen var imoln lyste du upp. Kram och Tack än en gång. Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Det var kul att du ville följa med =) det får vi göra om snart! Kram på dig

    SvaraRadera