onsdag 14 juli 2010

GRATTIS Mamma!!!!

Idag fyller min mamma år, vi har varit på kalas ikväll men bara med de närmaste. Vi gav presentkort på synoptik så hon kan köpa sig ett par nya glasögon och ett par vita 3/4 byxor =) Jag hade gjort en smörgåstårta och marängrulltårta med jordgubbar!Vi satt ute i det härliga vädret i deras fina trädgård.Igår när jag jobbade så var dom borta på bygget en sväng och satte vinröd list emellan alla dubbla fönster. Blev mycket fint!Och satte klart locken runt om, nu är det bara några brädor runt dörrarna på framsidan kvar. Dörrarna beställde jag igår hoppas dom kommer hem på fredag. Sen ska det köras på med inneväggar!!

Jobbar imorgon ikväll med sen är jag ledig i 3 dagar, ska bli skönt!! Men helgen innebär tysklandsresa över dagen, husbygge, lite grill och mycket mer.. Nu ska jag däremot krypa ner i sängen =)

Ha de gott!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hoppas jobbdagen går bra imorgon så får du slappa i några dagar... Ha så trevligt i tyskland :)

    SvaraRadera
  2. Låter trevlig med en lite resa =) Hoppas ni får kul!
    Dina smörgåstårtor ser såå goda ut!! Blir alltid lika sugen när ja ser dem i din blogg ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för den fina komplimangen. Ja det ska bli kul att åka till Tyskland, måste fylla på förrådet lite ;)

    SvaraRadera