söndag 11 juli 2010

Isolerat!

I helgen så har jag gått inne och isolerat ytterväggarna så nu är det klart! Fy fan vad varmt det varit och varmare blev det ju mer jag isolerade =) bastu kan man kalla det. Och vad isoleringen kliar spelar ingen roll om man duschar det sitter fast i huden. Har svettats en aning kan ju alltid hoppas att man gjorde åt några kalorier =)Här har vi Byggherren "Stekarn"!!!Vi har fortsatt med att sätta lock.Nu börjar framsidan bli klar utvändigt, locken är satta i gavel spetsen.Här kommer mamma med fika leveransen =) Gott!!!Nu ska vi bort och fortsätta med det hårda arbetet!!! Kommer bli klara med huset utvändigt i veckan!! Sen går vi på´t inne =) Jippi ska bli så kul!!!!

Ha en bra dag!!
Kram

4 kommentarer:

  1. Jag förstår om ni svettas :) Herreguuuuud va varmt det är! Idag har vi hållt oss inne för det är för varmt att vara ute. Har ni en sekund över är ni välkomna hit och lukta bebis :) Vad skönt att snart kunna börja inne med "det roliga". Jag tycker det blir jättefint! Kramar

    SvaraRadera
  2. hej!
    Nu ser det ju näsan klart ut på utsidan:) tänkte kolla om du har planer för senare delen av veckan, är själv hemma i 4 dagar.. vi får höras! Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Kompis!!
    Ja nu börjar det likna ett hus ;) Jag är också själv denna veckan, Crima är iväg med jobbet. Jag jobbar tis 15.45-22 ons 7-16 tors 16-22 Men på onsdag fyller mamma år och på fredag ska jag Malin och Henke till tyskland för att fylla på förrådet =) har du semester nu eller? Kramar

    SvaraRadera
  4. hej!

    ne ingen semester än på tre veckor men ska ha långhelg nu torsdag till söndag, kanske kan hitta på ngt på torsdag fm? kramar

    SvaraRadera