söndag 25 juli 2010

25 JULI!!!

Idag firar min syster Malin och hennes man Henrik 1-årig Bröllopsdag!!
Grattis till er!!Vädret är ju inte det bästa idag men kärleken den flödar ändå =)

Man minns tillbaka till den dagen, festlokalen stod dukad, kyrkan var klädd, nervösa stod vi där i kyrkan, näbbarna, brudparet, jag och Crima som tärna och marskalk och väntade på att tåga in. Jag minns minen på Henkes bröder när Henke åker iväg efter kyrkan i en svart porsche =) Jag minns hur nervös jag var när jag skulle hålla tal (aldrig druckit så mycket vin på så kort tid). Jag minns lekarna, Anders Erikssons tal -Jag skulle kunna berätta mycket om Henke men det värsta är att han skulle kunna berätta mycket mer om mig, så jag håller tyst. Jag minns hur vi dansade så fötterna pulserade av smärta (men man var lika glad ändå) Gla´Pack var ett mycket bra band!! Jag minns när Pöle kastar slipsen genom fönstret, synd bara att ån var precis utanför =) Ja det finns många roliga minnen =)

Det var en lyckad dag och kväll och väldigt rolig!! Det var mycket att förbereda men bra blev det minsann=)

1 kommentar:

  1. Visst var det kanon! Hälsa Malin och Henke :)

    SvaraRadera