söndag 18 april 2010

Äntligen över....

I helgen har jag varit på Vargön en sväng natten mellan lördag och söndag, det var sådär lite segt. Här hemma har dom roat sig med 25-årsfest och vad är det man säger när katten är borta dansar råtterna på bordet.. Skickade ett gulligt sms imorses men fick inget svar, istället skickar syrran han mår nog inte så bra och behöver nog sova... okej stackars honom... antagligen maginfluensa eller kan det vara att han ville vara kvar när övriga skulle hem och dricka upp spriten. Ingen aning jag var ju inte där, men synd om han var det idag iaf....

Skulle grävt på tomten idag men det fick ju byggherren göra istället, kanske lika bra det...

Nä nu ska jag se på Wallander och ta det lugnt inte sovit så mycket i natt om man säger så....

ha de Kram

2 kommentarer:

  1. Ja,den spriten. Man får ju hoppas det var en rolig fest iallafall. Och tur att det inte händer så ofta,Kjell och jag var borta men blev kvar alldeles för länge hos Cina och Tjolle så de hann gå hem. Hör av oss en annan dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Byggherren är en toppen kille:) !

    Och det är inte synd om mig det är självförvållat och jag får skylla mig själv!

    Jag såg att ni ringt mamma men fick inte tag i er :( ni får komma förbi en annan dag!

    Förlåt skatt!

    SvaraRadera