onsdag 28 april 2010

Hej och Hå...

..upp i det blå, vart är det fina vädret! Usch vilken mörk och tråkig dag inte en solglimt så långt ögat når. Men imorgon pratar dom om sommarvärme härligt hoppas det håller i sig till helgen för då är det dags att sätta TAKSTOLARNA jippi!!! Har vi bara satt dom så finns det hur mycket arbete som helst att göra. Känns som vi varit i en vilo period inte gjort så mycket, lite små pyssel bara men i helgen drar det igång på allvar igen. HÄRLIGT!!Vinklarna är på plats!!Idag har pappa och Crima varit i Timmele och hämtat hem alla ca. 30st takstolarna. Och Kl 09.00 på lördag kör vi igång!!!

Nu är jag förresten långledig, Börjar inte förrän på måndag kväll ganska skönt har mycket att göra ändå =) På fredag blir det nog lite bak av alla de sorter så mina byggare kan få lite fika (det är tur att jag älskar att baka)!

Vi kollar runt på lite kök också, har ritat upp ett hos Myresjö genom Åsarps Bygg. Mycket fint med små detaljer som jag gillar, det är priset som spökar lite men snart kör dom kampanjvecka i nya utställningen och ev. 20% på kök. Då får man passa på ;) Ska kanske hinna med att kika hos HTH och Kvik i skövde i helgen vi får se..

Nu ska jag se om jag inte kan leta fram nått gott i kylen, för jag är HUNGRIG!!

Ha de gött!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Spännande med kök! Ska bli kul att se vad ni väljer. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det blir spännande, får se vad det blir det är kul att välja helt nytt men jobbigt också =) Kram!

    SvaraRadera