måndag 19 april 2010

Vår Shopping!!!

Idag har jag varit ledig så skönt att få återhämta sig lite. Jag har varit med mamma och pappa i skövde en sväng, man kan säga att jag vår shoppat lite. Det är ju så antingen hittar man inget eller massor och så var det i detta fallet =) Hittade allt från byxor till linnen, tröja, skjorta, skärp, t-shirt och mycket mer =)

Handlade detta + lite till ja vet det blev lite mycket! Men ibland får man unna sig lite extra!!

Ikväll har jag fått en beställning av min sambo på en pastarätt med kyckling och bacon som jag gjorde för ett tag sen. Ska försöka göra den igen, men det är just det att komma ihåg hur jag gjorde, hmm.... Ibland går man inte efter recept utan man tager vad man haver... Då gäller det att ha bra minne om det blir gott (vilket jag inte har) men jag ska göra mitt bästa så min älskling blir glad ;)

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Fina vårkläder du hittade,Är min son förlåten nu? Det var Ågren som härjade i honom igår pratade med honom ett par ggr.Det låter gott det du ska göra var det någon sås till? Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja nu är han förlåten =) Jag klarar bara var arg en stund. Ja det är en sås och så blandar man allt i en skål. Brukar ta en kycklingbuljong tärning + vatten sen i med grädde, kycklingfond, och typ timjan, salt, peppar, soja och sen smaka mig fram =)
    Kramar

    SvaraRadera