onsdag 7 april 2010

Huset...

Idag har vi beställt takstolarna till huset, det var typ 6 veckors leveranstid så vi kände att det var dags. I helgen skulle det nog bli hyfsat väder så då blir det nog till att kapa lite regler. I måndags var jag på Blomster landet och köpte mig 2 krukor i betong i olika storlekar som jag ska sätta lite blommor i och ha utanför garaget. Kommer lite bilder på det senare.

Snart är det dags att åka runt och kolla på kök och badrums inredningar. det är mycket som ska väljas framöver. Man vill ju att allt ska passa ihop med varandra men ändå inte samma över allt. Jag har ritat ett kök på IKEA hur det skulle kunna se ut..

Nått i denna stilen fast kanske utan barstolar och en stor bred ö istället med bara lådor. Men som sagt vi ska kika på många andra ställen också, men ungefär såhär kommer det se ut =)

Jag och Crima var i Jönköping och kollade i en butik som heter Bad det var badrumsinredningar av alla sorter vi fastnade för ett båda två med såklart var det ssssssvvvvviiiiinnnnn dyrt! Får se hur det blir med det! Vi är ju inte gjorda av pengar precis;) men samtidigt ska det var bra kvalitet, ska ju ha det ett tag om man säger så.

Kommer bli mycket mer blogginlägg om huset och bilder när allt kör igång snart!! Ska försöka hålla er uppdaterade då så ni ser hur det går!

Ha det gött! Ska snart åka och jobba!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Det var bara 2 veckor på Tackstolarna sa Leif :)! Men vi kan väl räkna med 6 veckor så blir vi inte besvikna.. Älskar di Linda

    Kyssar

    //Christoffer

    SvaraRadera
  2. Älskar dig med Crima ;)
    Puss Puss

    SvaraRadera