torsdag 22 april 2010

Frukost bröd!!

Imorses gick jag upp 05.30 och ganerade 2 smörgåstårtor till Crimas jobb. Sen kunde jag inte somna om omöjligt, så jag satte igång och bakade lite bröd. Ska ge bort några till farfar han gillar hembakat bröd, också fick jag lite nybakat till frukost =)

Nu ska jag åka till skövde och byta ett par byxor, det är så när man inte orkar prova i butik och då får man skylla sig själv..
Och ikväll ska jag jobba! Men äntligen ledig i helgen, jippi!!!

Ha de gott!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Det såg gott ut brödkakorna. Idag var jag och vägde mig, har gått ned 1.3kg på en vecka så sammanlagt har jag gått ned 2.4 kg på 2 veckor. Bra,va? Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad bra!!! Det är ju kul när det ger resultat, det är bara att kämpa på =) Kramar

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag sugen på att baka bröd!

    SvaraRadera