söndag 28 november 2010

Stunder av glädje =)

Är hos syrran och gosar med lilla Sofie hon är så himla go =) Det är roligt för hon är vaken ganska mycket och så tyst och snäll. Man kan bara sitta titta på henne i timmar.En liten ängel =)I fredags var 2 av mina jobbarkompisar ute hos mig vi lagade lite tacos, spelade spel bara hade kul =)
I går var Simone hos mig innan vi gick till årsfesten. Vi tog ett bubbelbad, drack lite vin och gjorde oss i ordning tillsammans. Det var mycket trevligt =)

Idag tar vi det lugn. Jag blir så trött att livet ska vara så orättvist att vissa blir drabbade av allt och att man aldrig får va riktigt glad =( Känns som allt vänds upp och ner man vet inte vart man ska ta vägen. Vill bara att allt ska bli bra!

Kram

3 kommentarer:

  1. Hälsa grattis till Malin och Henke från mig!

    SvaraRadera
  2. Vilken stolt Moster!!! Hoppas allt ordnar sig <3
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Antar att det inte kommer ha problem med att hitta barnvakt Linda! :P

    SvaraRadera