måndag 15 november 2010

Ja du.....

Nu var det nästan en vecka sen jag bloggade men datorn har inte varit samarbetsvillig precis så det har inte gått så bra :( Men å andra sidan har det inte hänt så mycket.
Jag var i Ullared igen denna gång med Simone och Lisbeth i fredags, var ju inte länge sen jag var där så jag tänkte inte köpa så mycket men det slutade med att jag handlade mest iaf. Det är så när man har hus iaf nytt det är mycket att fylla och nu närmar det sig jul och då behövs det både det ena och det andra. Det blev en del julsaker, julklappar, nån matta, gardiner och mycket mer =)

I lördags hade vi lite folk här på kvällen och i söndags firades farsdag =) Idag har jag varit ledig, mest tagit det lugnt och bakat lite brödkakor till farfar, han älskar hembakat men vem gör inte det =)

Snart är det dags bara 2 dagar kvar till beräknad tid då jag ska bli MOSTER!!!! Syrran ser ut att spricka vilken sekund som helst så nu är det nära. Ska bli spännande vad det blir för en liten krabat =) Ikväll blir det lugnt ska försöka få Crima till att laga lite mat hör ju inte till vanligheterna men jag vet att han kan om han bara vill.

Ha de gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Hade det inte varit för byxorna hade jag trott att det var Krokens ölmage.

    Det är en tjej i den magen.

    Ha det bra, och lycka till Malin & Kroken!

    En hälsning till Kroken: Testa lustgasen!

    SvaraRadera