söndag 7 november 2010

Nu är den på plats!!

Ibland är det mycket prat och liten verkstad, man ska fixa det och det men blir inget gjort. Men idag har vi fått upp våran postlåda, och sitter just nu och adressändrar.Mamma, pappa och farfar har varit här en sväng på lite fika =) Pappa hjälpte mig med lite av varje.Jag bjöd på marängtårta som Crima skulle bjudit på i helgen på herrmiddagen men alla blev så mätta av 3-rätters middagen så de orkade inte den till fikat. Men det var ju tur för oss som fick smaka istället =)När jag var ute och kollade på postlådan var jag bara tvungen att ta lite kort på huset, var så fint i höst solen =) I går var vi på kalas hos min faster Mia med familj, dom har gjort om delar av sitt hus och det var sååå FINT!!!! Ljust och fint i lantlig stil med stora ytor, synd jag inte hade med mig kameran =)

Idag går jag här och små pillar med lite av varje, ibland är det mysigt att bara va och göra det man känner för.

Ha en bra dag i solskenet!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar