fredag 3 december 2010

Dagarna bara går..

Jag har varit helt slut de senaste dagarna man har ryckts mellan glädje, sorg och massa jobb. Tankarna flyger hit och dit och man blir så trött. Här om dagen somnade jag 20.30 och vaknade inte förrän 09.00. Har inte någon lust med något just nu, hoppas julkänslorna kommer tillbaka så man har något att se fram emot. Inte länge kvar nu till jul =)

Nu i helgen får vi lite nattgäster så det har städats och förberetts med lite mat. Jag tänkte göra 3 - rätters så nu har jag gjort förrätt toast skagen, röran har jag gjort själv och dessert, pannacotta med passionsfrukt. Till varmrätt blir det baconlindad kycklingfilé. Blir nog trevligt! Har även gjort 4 stora smörgåstårtor som ska hämtas idag.

Nu är jag på Björkbacken och gosar med lilla Sofie ;) Då glömmer man alla bekymmer för en liten stund!

Har varit ledig idag men sen blir det jobb hela helgen, jobbar nästa vecka med sen har jag tagit ledigt 10 dagar ska bli så skönt att bara göra sånt som är roligt =)

Kram

2 kommentarer:

  1. Vi snuviga är avundsjuka på gosandet! =)
    Kram Mia å Gustav i Murum.
    ps. Pussa på Sofie från oss!

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra =) Kram på er!

    SvaraRadera