fredag 5 november 2010

Nu så....

... har det hänt grejer i vårat sovrum ÄNTLIGEN!!! Igår när jag kom hem från jobbet hade Crima skruvat ihop sängen och sängborden och gjort mysigt =) Vi har sovit först natten där inatt och jag bara älskar sängen. Den är så hög, känns som prinsessan på ärten. Och så är det skönt med tv nedanför fötterna så man kan slö titta innan man somnar. I LOVE IT!!!Nu har skjutdörrarna äntligen också kommit på plats efter 3 veckors pillande, fast det var inte lätt när dom hade skickat med en glasruta för lite men nu så =)Jag slängde även upp gardinerna igår kväll, de är köpta i Ullared och dom passade faktiskt väldigt bra. Så skönt när man kan göra bra affärer ibland =)Syrran och dom har köpt en ny soffa så då fick vi köpa deras 2 fotöljer, nu får det plats lite fler och känns mer hemtrevligt. Ska väl köpa en ny soffa så småningom men detta funkar bra så länge.Ikväll ska jag ut med jobbet och Crima ska ha herr middag med några jobbarkompisar, han ska bjuda på 3-rätters så nu förbereder jag så mycket jag kan åt han så det går fort och lätt ikväll.

Gud vad skönt med helg, har varit så trött det senaste och små tjurig vet inte vad det beror på, det är väl så ibland. Jag vill göra och hinna med massa saker men kroppen bara skriker NEJ!!! Har nog känt mig lite stressad det har varit så mycket det sista men det är bara att ta nya tag. Ny dag och nya möjligheter!!!

Ha de gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Vi kommer imorgon och tittar på ert fina hem. Att man är trött och småtjurig kan ha flera orsaker, det blir bättre med tiden. Kram på er

    SvaraRadera
  2. Haha om det ändå vore så väl =) Nä det får nog vänta ett tag =)

    SvaraRadera