söndag 31 oktober 2010

Middagar =)

Det är så kul nu när man kan bjuda hem kompisar på middagar och bara umgås! I Torsdags kväll var Crimas jobbarkompis Daniel här med sin lille pojk Oliver de hade tvspels kväll, och då bjöds det på hamburgare med bröd och klyftpotatis. Jag gick till mamma en sväng, hon bor ju inte så långt ifrån =)

I Fredags kväll skulle David och Ida titta in på en fika men det blev hemmagjord plankstek, marängsviss och BECK - Levande begravd. Mycket trevligt Malin och Henke var även här.

I Lördags var jag och Crima i Göteborg för hans mormor Kerstin fyllde år vi åkte 10.00 och var hemma runt 19.00. På vägen hem ringde Mattias (Crimas barndomsvän) och Sandra och undrade om dom kunde komma förbi. Så det blev pizza, kladdkaka, lite skvaller och massa skratt =) Det var riktigt kul nu får vi ta oss i kragen och försöka besöka dom i Stockholm nån gång framöver.

I dag har jag och Crima varit i Skövde en sväng kikat runt lite och köpt min första julklapp, känns lite tidigt men alltid bra att vara ute i tid =) Vi var och kikade i Petras och Johans hus det blir jätte fint. Mamma, pappa och syrran har varit ute på fika en sväng sen har vi bara slappat framför tv:n =)

Det har varit en fullspäckad helg men rolig, skönt att jag är ledig i morgon!

Nu väntar bubbelbadet sen kycklinggratäng, Mums!!!

Ha de gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vi tackar så hemskt mycket för maten! KRAM

    SvaraRadera
  2. Plankstek låter ju inte alls dumt! Kanske kan komma upp i slutet av veckan för en titt. Har höstlov då :)
    Kram

    SvaraRadera