fredag 22 oktober 2010

Himla telenät!!!

Vi anmälde om fast telenät tidigare i år så det skulle kopplas in runt inflyttningen. Dom har sagt att det skulle komma i mitten av september men det visade sig att dom inte har skickat vidare ansökan man blir så himla trött. Nu är vi utan telefon och internet. Vi har ett trådlöst internet men det är både segt och blir dyrt i längden. Hoppas det blir klart inom det närmsta! Sitter därför nu på Björkbacken och bloggar =)

För att få lite ordning i huset så har jag och Crima nu städdag på torsdagar då vet man det och kommer inte undan. Så igår jobbade jag kväll så jag började städa på dagen och effektiv som jag är så han jag givetvis klart innan Crima kom hem. Han har det för bra ibland ;) Men det får inte bli en vana, nästa gång sparar jag det tråkigaste istället, hihi!!!

Idag är jag ledig så jag har lagt ihop 2 stora smörgåstårtor till Crimas jobbarkompis. Nu så ska jag åka och handla lite för att sen baka bullar, bröd och ev en liten kaka =) Jag bara känner hur energin flödar idag det är gott!!!Så här blev några av mina blommor jag satt ihop =) Detta är i hallen.Och detta är på tvbänken.Har även fått upp lite ljuslyktor på stenväggen vid braskaminen, väldigt mysigt när det är lite mörkt.Sen håller vi på med våran skjutgarderob tar en evighet att skruva ihop den Crima tycker inte att det är så roligt så han gör lite varje dag. Nu är jag trött på att ha kläderna i flyttkartonger och kassar hittar typ inget. Hoppas vi kan få upp garderoben i helgen nu.

Ikväll blir det lite god mat, bubbelbad och myskväll!

Det blev ett långt inlägg får passa på när jag har ett nät som funkar =)

Ha en bra dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Mysigt! Tänkte tittat ut idag men det hanns inte med.... tar det en annan dag ist. Kram

    SvaraRadera