tisdag 26 oktober 2010

Garderob!

Nu har vi kommit lite framåt med våran skjutgarderob iaf. Skåpet längst in ska få hyllor och lådor och sen ska dörrarna på men nu kan jag börja hänga in och plocka upp kläderna =) Det senaste har jag jobbat, gjort en massa smörgåstårtor och idag har jag varit en sväng i Skövde på förmiddagen, köpte lite mer blommor till huset och 2 plagg till mig själv =)

Snart kommer sotaren och ska provtrycka braskaminen så vi kan börja elda i den, ska bli mysigt! Sen blir det jobb ikväll men ledig i morgon.

Hoppas våran sängram kommer denna veckan men MIO kan man inte alltid lite på när det gäller komma i tid. Jag håller tummarna vore skönt att få ordning på det rummet också. Ska försöka lägga ut bilder på alla rummen sen från olika vinklar när vi har fått lite mer ordning. Måste komma iväg och köpa lite mer gardinstänger, jag har gardiner men inget att hänga upp dom på =)

Ha en härlig höstdag!!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej Linda! Vilket fint hus ni har byggt- superfint verkligen:) Vi har precis flyttat in i vårt hus och är ute efter garderober med skjutdörrar. Jag tyckte att era garderober såg så bra ut-planeringen i dom. Så jag undrar vart ni har köpt dom:)

    Ha det så bra!

    // Anna

    SvaraRadera