tisdag 19 oktober 2010

BLOMMOR =)

Idag är jag ledig så då har jag, mamma och pappa varit i Skövde på Plantagen. Jag fick välja ut massa blommer till huset som jag fick av dom. Köpte en hel del som ni ser här =) Föräldrar är allt för underbara ;) Sen bjöd jag på fika på Mössebergsbagaren, det var mums!Nu får huset liv med lite växter överallt! Får nog köpa lite till sedan det är många rum och yta att fylla.

Nu går jag runt och försöker få lite ordning för om någon timma kommer en och besiktigar huset så allt är okej. Sen kommer en fastighetsmäklare och värderar huset idag med. Så det är lite pirrigt håller alla tummarna att det ska gå bra och får ett högt värde.

Hej så länge!
Kram

4 kommentarer:

  1. Vad sa mäklaren?? vad blev husets värde??

    SvaraRadera
  2. Om jag säger såhär det blev mer än vad vi trodde, så vi är jätte glada =)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag följt din blogg ett bra tag och det är så himla roligt att surfa in här och se vad som har hänt med ert fina hus. Ni verkar kämpa på ordentligt och det blev verkligen jättebra! Jag kommer gärna och tittar på riktigt någon dag. Kanske tar med mig mamma ;) / Sofia L

    SvaraRadera
  4. Ni är så välkomna =) Kram

    SvaraRadera