lördag 16 oktober 2010

FLYTT!!

Då var vi igång med flytten!! Vi har kört några flyttlass från mamma och pappa med mina saker från när jag bodde i lägenhet i stan och grejer från Björkbacken som vi använt nu + nya inköpta saker.Köket blev snabbt fullt av grejer, det var bara att börja packa upp. Kändes nästa som julafton när man öppnade alla kartonger som har stått hos mamma och pappa, kom knappt ihåg vad man hade för saker.Men man blev rätt trött efter ett tag, mycket grejer men har iofs. många lådor att fylla med det är lite jobbigt och veta vart man ska ha vad. Kommer antagligen flytta runt sakerna en del innan det känns rätt. Det har skruvats möbler som denna TV bänk. Hängt upp Tv:n på väggen blev riktigt najs mot stenväggen =)Nu är hallen nästan klar, skruvat ihop byrå och sko/hatthylla och satt upp spegeln. En list runt det klinkade golvet ska fixas ev. i morgon. Sen ska det upp nån liten gardin =)Ikväll var första måltiden jag lagat på plats, det blev tacos inte så avnserat men gott. Induktionshällen är jag inte riktigt vän med än fan vad snabbt den blir varm får träna lite. Har även bakat en kaka i ugnen idag =)Klockan springer som vanligt, då kan man säga att sängen och det övriga ska köras bort idag, så ikväll(lördag) blir första natten på TITTEBACKEN!!! TJOOHOO!!!!

Dags att krypa ner så jag orkar upp om några timmar för att fortsätta flytta!!

Natti Natti!!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är en underbar känsla att äntligen få flytta in och bo på rikitgt i huset nu =)
    Allt ser jättefint ut!! Grattis till huset ;)

    SvaraRadera
  2. Har följt din blogg ett bra tag. Riktigt fint!! Duktiga ni är!!! Förstår att det är skönt att äntligen flytta in :)

    Mvh Annelie Ek

    SvaraRadera
  3. Jättefin stenvägg...var har ni köpt dekorstenen ifrån?

    SvaraRadera