torsdag 7 oktober 2010

Försenad!

Ja nu skulle man kunna säga att nästan all el och vvs är gjord! Någon liten grej kvar av varje(i garaget) men inget som stoppar oss från att flytta in. Alla vitvoror är igång, båda toaletterna funkar utmärkt och lampor/uttag är uppsatta.

Vi har även fått massa små grejer gjorda bl.a i köket som lite lister, täcksidor på ön handtag mm. Tvättstugan är klar! Nu är det braskaminen vi siktar på att få upp i helgen för på onsdag nästa vecka kommer dom och takisolerar =) Sen är det bara att flytta in!! Siktar på första natten i huset blir nästa lördag. Är ledig tors-sönd nästa vecka så då blir det till att torka ur skåp, städa, sätta upp gardiner, plocka upp grejer och skruva ihop möbler =) HELT OFATTBART!!! HELT UNDERBART!!!

Japp då har man beställt en ny TV med tillbehör, puhhh inte billigt precis... Jag brukar alltid kolla på största möjliga TV till billigast pirs men det blir nått helt annat när Crima är med i bilden =) Sen har jag och pappa varit på MIO i Skövde och hämtat lite möbler som köksbordet med stolar. Sängramen skulle också hämtas men när vi kommer dit så hade dom sett fel och den fanns givetvis inte =( Försenad och kommer i slutet av oktober... Typiskt... Såhär ser den ut iallafall, brunt läder.
Nu står Köttfärsgratängen står i ugnen och bara väntar på att bli uppäten.. Måste kila!

Ha det gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Underbart att ni snart är klara Linda!!! Vilken känsla ;)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer och hjälper dig att städa ur.Jobbar bara tisd kväll och onsdag natt. sen finns jag tillhands.Vad gott det låter med gratäng. jag har gått ner 12 kg nu.jag känner mig stolt för det. Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du kan hjälpa mig, det är en hel del som ska torkas =) Vad kul att det ger resultat 12 kg är en hel del, det hade jag också behövt gå ner minst fast snarare det dubbla. Kram

    SvaraRadera