torsdag 18 februari 2010

Smyg titt!!

Här kommer en liten förhandsvisning av hur vårta hus kommer att se ut på ritning.. Jag har ritat det själv, Crima har kommit med en del idéer men det mesta har jag fått rensa bort:) killar förstår sig inte alltid på inredning och att det ska vara praktiskt och så.. Men jag tror detta kommer bli bra, jag är nöjd med alla rummen det kommer ha sin charm på olika sätt.



Jag har massa idéer som sprudlar inom mig och som bara vill komma ut. jag vill sätta igång nuuuu.. jag vill att det ska vara vår, men snön är envis och mer kommer det komma, de pratar om på vädret att det kan komma upp emot en halv meter.. brrr..

Men sen kommer väl allt på en gång val av golv, tak, tapeter, kök, vitvaror, badrum och mycket mer... Det är kul men kan vara jobbigt också det finns så mycket snyggt att välja mellan..

Ikväll ska jag bjuda Crima på något gott, såg en rätt i en tidning som jag måste prova.. hoppas det blir bra!!

Ha de gott!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Det ska bli så spännande att se hur huset blir! Och kanon att följa här. Jag tycker det är bra att det är snö så vi får låna snickar'n lite emellan :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jo men det är skönt att vi är klara med garaget utvändigt för inne klarar vi oss själva nu.. så han är helt och hållen eran nu :) Ska bli kul att följa eran renovering med, hur går det med tapeterna har valt nått snyggt än? :)Kram

    SvaraRadera