måndag 22 februari 2010

Mot mitt nya liv!!

Idag startar mitt nya liv mot 20 kg lättare!! Helt sjukt vad lite kärlek kan göra, både jag och Crima har gått upp 20 kg var sen vi träffades.. Vi har hamnat i "Sambofällan" God mat, mycket mys i soffan istället för att vara ute och röra på sig.

Imorses var jag ute och gick när Crima åkte till jobbet vid 6.45 kan meddela att det var -19, svin kallt och jag har knappt tinat upp än.. Jag kommer räkna alla kalorier vi äter, gå ut och gå, simning och lite situps.. Jag tror maten är en stor del, vi har ju inte ätit speciellt smalt den senaste tiden och mycket läsk och godis.. Men nu är det slut på det!!!

Önska mig lycka till det kommer verkligen behövas!!! :):)

Ha en bra dag!!
Kram på er!!

3 kommentarer:

  1. Självklart håller jag alla tummarna. Önskar själv att nå samma mål.Kram på er Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Heja heja!
    Tycker du kan hänga med och träna med oss i fotbollen. Träning idag! Bara hänga på vi är inte så många så det är ganska lugna träningar nu.

    SvaraRadera
  3. Ja det kanske vore nått, det var så länge sen jag spelade.. får nog gå ner några kg först för att orka springa :) hihi..

    SvaraRadera