söndag 28 februari 2010

Mums :)

Igår gick stafettpinnen vidare till radarparet Mad Mats och Pa Dembo och med viss hjälp av Mackan. Vi befann oss på Hallagårdsgatan där det bjöds på mycket goda grejer!!



Det började med en fördrink som bestod av mosade hallon och mousserande vin mycket god! Till varmrätt serverades det Pytt i panna på Grekiskt vis med sallad och mycket god vitlökssås! Snodde med mig receptet hem:) så jag kan göra det själv nån gång.



Till efterrätt bjöds det på citrus panacôta med hallon, och senare hallon - blåbärspaj med kaffe och avec (Xante) som nog bara grabbarna tog av :)



Mycket trevlig kväll, samma här blev det en blandning mellan Melodifestival och OS, vi tog ju ett brons i slalom efter ett mycket bra andraåk av Andre Myhrer, HEJA SVERIGE!! Och Neo (Linus Ingelsbo) gick till andra chansen, hyfsat ändå..

Oskarsson kommentar: Om dom här dåliga låtarna kom med i melodifestivalen, då kan man ju undra hur dom bidrag som inte kom med var.

Jag håller med, det har inte varit jättebra låtar med i år, och oftast dom man hejar på åker ut.. Man får skylla sig själv när man inte röstar antar jag..

Lite bilder från kvällen!!



Det är ganska fascinerande vad barn kan göra grabbar mjuka :) Alla ville leka med Noel!!



Här bara matar Noel in majsbågar :) haha så söt, hade nog inte fått mycket mat hemma;)



Tack David och Mats (+Mackan) för en mycket trevlig kväll och god mat!!



Nu ska jag lägga mig i sängen bara slappa och se på en bra film!

Kram

1 kommentar:

  1. Bra sammanfattning av kvällen! haha... Ska försöka ge Noel lite mer mat nästa gång :)

    SvaraRadera