torsdag 11 februari 2010

God morgon!



Det finns ingen som är så morgon trött som min sambo Christoffer eller Crima som han kallas. Han har flex mellan 6-8 på morgonen, kan alltså börja där emellan. Men det är knappt han kommer upp till 8 ibland, så denna veckan har jag gått upp 05.20 gjort frukost på sängen så han piggnar till och så att han är på jobbet runt 06.00. Vad skulle han gör utan mig tro... antagligen sova längre... Hoppas att man själv kan bli bjuden på frukost på sängen nån gång!

Idag ska jag och mamma åka till stan och handla lite mat, och jag ska även åka till Lenny och köpa lite färg så jag kan måla lite till garaget, det börjar ta sin form inte mycket jobb kvar nu. Lite lister som ska upp och lite målning sen.... är det bara att vänta på den jäkla snön att försvinna så vi kan börja med huset!

Ha en bra dag!
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Men skatt, nu vet ja hela världen att jag är morgon trött.. :P!

    Du är helt underbar och jag skulle inte klara mig utan dig.

    Kör lugnt idag och hälsa cina

    Kyss på dig

    SvaraRadera
  2. Du är också underbar, men det är lite slött ibland =) hihi..

    SvaraRadera