lördag 13 februari 2010

Ny bakat!!



I morses vaknade jag kl 07.45 och morgonpigg som jag är så började jag sätta igång och baka bröd. Finns det nått som är så gott som ny bakat bröd till frukost, mums!!

Idag händer det mycket... jag ska till mamma och hjälpa henne lite sen ska vi till bygget och greja lite. Sen är vi bjudna på middag till Crimas föräldrar för hans kusin ska komma och hälsa på, och dom har inte träffats på ett tag. Sen ikväll är det dags för melodifestivalen igen, då ska vi till Petra och Johan och titta, nu hoppas jag på några bra låtar. Men förra veckans "jag är singel" kommer nog gå hem på dansgolven iaf.. Ser fram emot ikväll det ska bli trevligt!!

Just det igår var jag i Skövde och gjorde några riktiga fynd, mycket kläder till liten peng, I love it!! Sen köpte jag en alla hjärtansdag present men jag säger inte vad det är förrän i morgon..

Kram på er!!

2 kommentarer:

  1. Men hallå! Varför har du inte sagt att du bloggar?? Lägger dig bland favoritisarna direkt! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Baka bröd är skoj, det gjorde jag igår. Fin blogg förresten!

    SvaraRadera