onsdag 24 februari 2010

Shopping!!



Jag hade beställt lite varor från ellos som kom idag!!
Ett par jeans, en neonrosa BH, neonrosa och svarta hipster med spets.. Och så fick jag som erbjudande 2 täcken för 99 kr. Med tanke på att vi behövde nya täcken så tyckte jag det var ett bra erbjudande..

När man köper från nätet så kan det alltid skilja lite i färg och storlekar, och det brukar alltid vara nått som inte passar. Men allt passade bra men som sagt det är ingen nackdel om jag går ner några cm i midjan, då sitter det ännu snyggare :)!!

Men det är jobbigt att banta, inte få äta det där goda lilla extra.. Igår var Hanna och lilla söta Thilda här en sväng givetvis tog syrran fram en smarrig kladdkaka med grädde.. och där fick jag sitta med min fruktsallad :( ja ja jag får skylla mig själv att jag låtit det gå såhär långt..

När Crima kommer hem blir det Vårkumla rundan ca 7 km det är lagom!!

Ha en bra dag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar