söndag 28 februari 2016

Safaritårta :)

I lördags gjorde jag en safaritårta till en liten Agnes som fyllde 1 år, såhär blev den :) Riktigt rolig tårta att göra..
Vi var även i Jönköping och på Ikea i helgen och köpte lite ny förvaring som var tänkt till Max nya rum men vi gjorde i ordning med det på hans nuvarande rum först. Vi blev riktigt nöjda när vi möblerade om så det får nog vara så ett tag. Max var också riktigt nöjd att han kunde förvara sitt lego bättre och att han kunde leka lite högre upp det blev som ett lekbord på förvaringen vilket blev toppen!
Då ska jag jobba en månad till nu då hos mamma innan jag går hem på mammaledigt igen några månader. Det jobbiga är att vi inte har fått tag i någon än som kan jobba ett 5 månaders vikariat för mig än.. Vi har behövt 4 st då några ska snart gå hem på mammaledigt så det har blivit en del intervjuer men det börjar bli segt nu och svårt att få tag i en sista.. Men vi får hålla tummarna att vi hittar en bra tjej som vill ha ett långt sommarjobb hos oss :)
Å vad han växer min lilla skrutt :) Go och glad som snart är 9 månader redan tiden går så fort.

Jag är så trött på snö och kallt ute, ge mig vår/sommar och lite värme nuuuuuuuuuu!!!!!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar