lördag 20 februari 2016

Grattis!

Hurra Hurra Hurra för min pappa som fyller år idag! Vi ska fira han vid middagstid för att han sedan ska ut och dansa ikväll. Tycker det är så kul och skönt att han ger sig ut och har roligt. Har ju själv varit med någon gång och det är verkligen jättekul att dansa :)
Barnen har nu varit sjuka i typ 4 veckor av olika orsaker som har löst av varandra. Leo blev nu senast dunder förkyld och har haft svårt för att sova om natten vaknat minst en gång i timmen. Men nu verkar det som det börjar släppa äntligen. Barnen har sovit hos farmor och farfar inatt och jag jobbar idag. Jag la mig kl 21.00 igår och sov som en stock 9 timmar så nu har jag återhämtat mig lite :) Det är guld värt med lite barnvakt ibland, och mina pojkar trivs så bra både hos farmor och farfar som hos morfar. Vi var ju först och badade med barnen igår förmiddag det var riktigt mysigt.

Och ikväll kommer syster med familj på mellomys till oss då vi ska göra räksoppan, heta räkor och vitlöksbrödet jag la upp förra veckan :) Mums mums har köpt hem massor av räkor!!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar