söndag 7 februari 2016

8 månader!

Idag är Leo min lilla guldklimp redan 8 månader :) Vi har haft 2 helvetes veckor nu då han har spytt varje dag, men äntligen är han på bättringsvägen. Det började med magsjuka sen krympte magsäcken och så fort vi matade han för mycket så spydde han. Så man får träna upp han försiktigt igen. Så sen vi var på BVC sist för 2 månader så hade han gått ner 200g. Men jag är inte orolig då han är pigg och glad ändå så nu får vi försöka muffa på han lite när vi kan :)
Idag är jag mörbultad då jag vurpade med cykeln igår morses då jag skulle cykla till mamma och jobba. Det var ju blött ute så jag hade ingen tanke på att det kunde vara halt, bröt inga ben iaf som tur var men en hel del blåmärken utmed hela sidan blev det. Suck!
Igår blev det en ny Olof-tårta till 2 små killar som fyllt år :) Min systerson Filip som fyller 3 år den 1 april har redan lagt en beställning på traktor, balpress, lastmaskin, lastbil, olof, frost och hulken tårta. Haha det var inte lite tårtor han ville ha :)
I fredags fick jag ett nytt pussel av syrran, jippi!! Så efter alla kalas kan jag nu börja lägga det på finbordet. Kommer även några nya jag har skickat efter med posten om någon dag :)
Imorgon ska jag och Max åka till Stella Lekland, kul att bara få vara med han och ge han lite egentid ibland med. Crima får vara hemma med Leo :)

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar