tisdag 3 december 2013

10 månader :)

Idag är min lilla tuffing redan 10 månader och i förgår natt kom hans första tand, äntligen!! :) Å vad han växer och lär sig nya saker hela tiden det är jättekul! Gud vilken skillnad det är på mobilkort och med riktiga kameran. Sen är det inte lätt att fånga han på bild då han är så snabb och högt och lågt över allt..
Jag har sorterat lite bland alla Max foton sen han födde och jösses vad kort man har tagit jag blir helt yr i huvudet när jag går igenom allt. Man har ju kort både i mobilen och i kameran, men det är så kul att ha :)

Ska försöka göra ett sista röj bland julklapparna vore gött att få det klart. Crima fyller ju år på lucia med svårt att komma på både julklapp och present.. hmm får tänka lite där..

Ha en bra dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Jag säger bara en sak: fotoböcker!! Så smidigt. Såg den du gjort åt Sofie i 3-årspresent och de blir ju så fina. Det är alltid svårt att rensa bort bilder på barnen. Kraam

    SvaraRadera