fredag 6 december 2013

Inredning till Max rum!

Max inredning i hans rum har legat på is ett tag, men jag vill ju skaffa en garderob av något slag och lite förvaringsmöjligheter i form av hyllor som han kan fylla med sina leksaker.
Jag tycker denna serien från Ikea är så mysig och tuff till barn :)
Visst hade det passat bra i Max färgglada rum :) får se om det blir en investering i julklapp eller i födelsedagspresent.
På tal om jul, nu börjar julkänslorna komma och jag längtar dit men det är ju inte många dagar kvar nu :) Jag har alltid älskat julen och i våran familj har vi kört på traditioner i alla år. Men nu när man har skapat sin egna lilla familj så kan det bli så att man får skapa nya traditioner. Det är iaf en mysigt högtid tycker jag.

Usch vad det blåser och yrar runt snö ute får se om jag kommer härifrån när jag jobbat klart för natten.

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar