onsdag 6 november 2013

Provsmakning!

Jag älskar ju hallonpannacottan den bara smälter i munnen men tänkte den kunde vara kul att testa i nån annan smak. Så ikväll testade jag att göra den smeten och delade i 3 delar blandade en med hallon som vanligt, en med smält vit choklad och en med nötkräm.
Jag älskar ju nötkräm i de där små godispåsarna :) Ååå jäklar vad god den blev som pannacotta!! Alla 3 smakerna gifte sig med varandra så om man kunde varvar de 3 smakerna i en dessert med massa goda bär till hade blivit smaskens tror jag. Jag får utforska detta vidare :)
Jag och Max har haft långa mysdagar då Crima jobbat sent de senaste dagarna.. Max är så jäkla mysig och busig nu, ibland blir det svårt att komma på vad vi ska hitta på när dagarna blir så långa.. Men igår var vi i Falköping och handlade present till Sofie, farsdagspresent till pappa och sen åt vi på Mc Donalds :)

Idag har Max suttit och sjungit för mig medans jag har gjort 2 smörgåstårtor :) Å vad jag älskar min son!!!

Ha de gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Stor och liten! Nästa vecka ska vi inte gå men veckan därpå. Då får du nåt att göra :) kram

    SvaraRadera
  2. Ska definitivt testa med nötkräm!

    SvaraRadera