måndag 11 november 2013

Dagarna som gått...

I fredags så hade vi tjejkväll hemma hos Simone, det är så roligt att vi har börjat ses lite oftare bara vi tjejer. Vi hade roligt som vanligt och tiden bara sprang iväg rätt som det var så var kl 00.40 :)
Simone briljerade som kock för kvällen, till förrätt fick vi jättegod lite heta tortillasnittar med smält ost (måste jag göra själv nån gång)
 Och till varmrätt en jättegod räkgryta :)
I lördags hade Crima cigarrfest för Max! De var i Ulricehamn och bastade och badade och sedan var de hemma hos oss på middag, rökade cigarr och intag av drycker.. Jag och Max höll oss borta med en middag hos syrran och sen jobbade jag natt.
Crima råkade ut för lite hjärnsläpp här om kvällen (för andra gången) och råkade tanka bensin i våran dieselbil.. så den fick bärgas in till Volvo.. suck.. ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Så grabbarna hade gjort sig lite lustiga med ett litet rim och en present av en tratt med slang :)
Och igår firade vi farsdag :) Crima blev firad på sin första farsdag och jag blir så lycklig när jag ser dom tillsammans, kunde inte önskat mig en bättre far till mitt barn! Min favoriter :)
 Crima fick ett par fina kängor av Max och ett hjärta med "Världens bästa pappa"
 Idag har varit en lugn start på en ny vecka, får se vad resten av veckan har att erbjuda :)

Ha de gott!
Kram




2 kommentarer:

  1. Tiden gick verkligen fort! Riktigt rolig kväll! Kram Petra

    SvaraRadera