torsdag 21 november 2013

Första olyckan!

Jaha då har första olyckan varit framme, Max kryper, klättrar upp och ställer sig upp mot allt just nu. Ikväll ställde han sig upp vid soffbordet, han brukar gå runt bordet utan problem men slant och det resulterade i ett litet jack i hakan :( Oj vad han skrek min lilla älskling... Men det är tur han älskar vatten funkar alltid när han är ledsen. Sen myste vi i soffan till Babblarna på min mobil :) Så som han är på precis allt redan innan han kan gå så kommer det säkert bli en del skavanker framöver..
När jag körde grabbarna till Ulricehamn på cigarrfesten så visade Albin Babblarna för Max i bilen. Jag har aldrig sett det innan men Max älskar att titta på dom när dom hoppar och sjunger :) Väldigt bra barnvakt när man själv vill få nått gjort.
Å nu längtar jag till första advent så man kan plocka fram ljusstakar, stjärnor och byta gardiner det blir ju så mysigt!!


Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar