måndag 4 november 2013

9 månader!

Igår var min prins 9 månader redan! Nu pratar(joddlar) han mer, kryper fram på sitt egna lilla vis och kan gå själv med gåvagnen :) Det händer en hel del kan man säga. Jag har glömt visa denna söta och fina koftan som farmor har stickat.. Tack så mycket än en gång :)
Nu har förkylningen släppt och nätterna börjar bli bättre, känns skönt!!

Tårtorna blev lyckade i helgen, chokladtårtan är för riktiga chokladälskare! Och jag älskar hallonpannacottapajen :)

Ha de gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Idag åt jag av hallonpannacottan och kunde inte behärska mig, såpen, nu mår jag lite illa. Men god är den. Tack ån en gång för hjälpen. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad du skämmer bort honom med fina stickade plagg Elisabeth! Jag blir avundsjuk :)

    SvaraRadera
  3. Han får bara mkt kärlek, det blir man inte bortskämd av, Hanna. Det är svårt att låta bli när man får de ljuvligaste leenden tillbaka.

    SvaraRadera