lördag 16 november 2013

Ljuset i mörkret!

Vill bara börja med att säga tack till alla som har stöttat och brytt sig om det jag skrev i föregående inlägg. Både på bloggen, via sms eller personligen. Det är svårt att förklara hur man känner men som sagt vissa dagar känns allt bara så tungt och riktigt jobbigt hur ska man kunna förbereda sig på något som bara kommer bli värre..

Men då är det tur man har en liten solstråle som lyser upp min dag :) Nu klättrar han upp mot alla möjliga saker man får passa han för han river tag i det mesta. Jag får komma på nått nytt ord för aja baja för det skattar han bara åt den lilla busen :)
Igår(fredag) så var jag, syrran och pappa i Ullared (igen). Jag vet jag och syrran var där för knappt 1 månad sen, men denna gången var det för att hjälpa pappa. Men det är ju livsfarligt inte bara för hälarna utan även för plånboken ;) Blev en del inköp igår med, många julklappar och dessa badshorts till Max så nu kan vi åka och bada som han älskar. 
Min lilla tuffing vad skulle jag göra utan dig?! Du får mig alltid att skratta och det känns så underbart!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar