fredag 11 mars 2011

Titta vem som varit hos mig idag!!

Lilla Sofie har varit hos mig idag medans Malin var med mamma på träning. Vi hade jätte mysigt, gosade och skrattade =)Efter allt bus blev det lite vila =) Sofie somnade gott en stund.Idag har jag även garnerat 2 smörgåstårtor och lagt ihop en. Börjat stor städa hela huset, jag han damma allt så nu får Crima ta golven hihi ;)

Fan vad trött jag blir på det här skit vädret, jag och mamma som satt ute och solade för någon dag sen. Man blir så deprimerad när man väntar på våren och så kommer det ännu mer snö... Tänk vad skönt att bara gå utan jacka.. längtar!!!!

Ha en trevlig helg!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja eller bara en tunn vårjacka vore inte dumt det heller :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad söt hon är!!
    //Annelie

    SvaraRadera