måndag 28 mars 2011

Mallorca!!

I år fyller mamma 50 år och det ska hela familjen Silvander(Ek) fira på Mallorca!! Bokade resan för några månader sen men då visste dom inte om vi kunde få ett handikapprum, idag ringde dom och meddelade att vi har fått ett!! Ska bli så himla roligt längtar såååå mycket!!! I juli bär det av till Alcudia... Snart bara 3 månader kvar =)Idag var det vägning, gick sådär... Det är första gången på 12 veckor som vågen har stått still. Men jag kände det på mig började veckan med att flöta i mig en pizza och sen åt jag både kakor och godis + att vi bara var ute och gick 2 dagar förra veckan.. Aja baja skärpning Linda du har ju många kilon kvar!!! Så direkt när Crima kommer hem blir det promenad, ny vecka nya tag!!!

Nä måste skynda lägga ihop en smörgåstårta innan Crima kommer hem.

Ha det gott!!
Kram

1 kommentar:

  1. å va Härligt! Alcudia är bland det finaste stället jag vart på iaf, Nice för er:)

    SvaraRadera