söndag 13 mars 2011

Lördags mys =)

Igår var jag med Malin, Henke och Sofie i Jönköping på dan, köpte lite smått och gott på Ikea som dessa ljusstakar, en stekpanna med lite högre kanter, liten kastrull mm.Köpte även lite växter så nu har jag massa fina blommer lite över allt =)
I går kväll hade vi lite besök av Crimas barndomsvän Peter och hans tjej Sara. Vi bjöd på Baconlindad kycklingfilé med mozzarella och hasselbackspotatis, mycket gott äter ju inte sånt så ofta nu mera. Blev lite över som jag kan äta idag med =)
Vi såg på melodifestivalen, vet inte vad jag tyckte riktigt men det kanske funkar med lite upp-tempo-låt i eurovision, ballader och schlager har vi ju testat förut och det funkar ju inte så bra. Vi spelade även lite kinect, våra gäster var svettiga som bara den när dom gick hem =) Men kul hade vi!!Igår fick vi även upp denna ljuslyckta på väggen, det var jätte fint och mysigt när den var tänd. Och idag har jag langat iväg en smörgåstårta. Det går fortare och fortare att göra dom nu när man har gjort en del =)Idag blir det lugnt, söndags promenad, Solsidan och Big brother ikväll =)

Ha en bra söndag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Det var mysiga ljuslyktor du hade köpt!

    Du måste väl snart kunna försörja dig på att höra smörgåstårtorna, du gör ju en hel del... :)
    Så nu ringer man alltså till dig om man vill ha ;)

    SvaraRadera
  2. Det är bara att ringa ;)

    SvaraRadera