tisdag 8 mars 2011

-10 kg!!!!

Igår var det vägning och nu har jag gått ner 10 kg!!!! Helt sjukt, men så skönt och mer ska jag ner =) Mätte mig också, har tappat 10 cm om bysten (skit också) 9 cm i midjan (tjoohoo) och 8 cm om baken (mycket bra). Nu får jag på mig massa kläder jag inte har kunnat ha på typ 1 år, det är jätte kul =)
Igår var jag i Döve på spa party och då hade Elisabeth bakat så gott morotsbröd, ska försöka mig på att baka det någon dag =)

Idag blir det promenad i solskenet, ryktas om snöblandat regn och blåst i morgon då blir det vilodag!

Ha en bra dag!
Kram

5 kommentarer:

  1. Shit, GRYMT:) Bra jobbat Linda!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, jag kämpar vidare ;)

    SvaraRadera
  3. Jippie, vad kul för dig! Att allt kämpa med mat och motion syns och känns :)

    SvaraRadera
  4. WOW vad duktig du är!

    SvaraRadera