onsdag 29 september 2010

Vitvaror på plats!

Min sista lediga dag för denna gången, började med att jag åkte till stan och köpte 2 kranar till köket och tvättstugan (fick fel från början). Sen unnade jag mig ett par nya byxor, linne och nya underkläder =) Sen hem till huset, tapetserade i köket en vägg vid kyl/frys som vi satt upp nyss. Karl-Erik har lagt klart golvet mot tvättstugan så nu är allt golv klart. Henke har gjort i ordning för spottarna på toaletten och utvändigt på framsidan och baksidan. Pappa har satt massa golvlister.

Stefan Gartman från Döve, (snickare från Crimas hemort) har varit här och hjälpt oss såga upp hålet för spishällen på ön. Han kan sin sak och hade riktigt bra grejer skivan var stenhård, och dammet bara yrde =)Tada så bra det blev!!!Vi har ställt in kyl och frysen, svarta BOSCH jag är hel nöjd så jävla snygga är dom =) I LOVE IT!!!Liten titt i kylen, det är blått ljus. Vad skönt det ska bli med en egen kyl och frys ska fylla dem med kärlek. (God mat och mycket bak) =)Sen har svärmor varit här i 2 dagar och gjort ett häst jobb. Putsat alla fönsterna (25 st + 3 balkongdörrar) in och utvändigt blev toppen bra! Det speglar sig ända utifrån vägen, Tack så mycket Elisabeth för hjälpen!!Imorgon kväll blir det jobb igen, åter till verkligheten! Men ska nog hinna med lite på förmiddagen iaf =) Först en låååååååång sovmorgon!!

God natt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar