måndag 27 september 2010

Ännu en ledig dag!

Idag har jag och syrran varit på Ikea och shoppat, jag till huset och hon till bebisen som snart är påväg =) Köpt nån hylla till kontoret, hatt/sko hylla till hallen, spottar till köket, besticklåda, vinglas, filtar, krukor, ljusstakar, grejer till toaletten och mycket mer =) Alltid kul att shoppa loss, hihi...

Bosse har varit här och kopplat in massa el ugn/micro, taklampor mm.. Han kommer åter på fredag eller måndag och gör det sista.Vi har satt klart stenväggen runt om, blev kanon bra!! Hade beställt en annan sten först som inte var alls snygg så vi skickade tillbaka det och tog denna istället och det är jag mycket glad över =) Passar väldigt bra till vårat mörka golv.Jag gjorde ju en att-göra-lista för ett tag sen. Syrran har gjort om den och nu är den ännu längre fast vi hade gjort mer än hälften på den förra. Men nu är allt små pill också med. Vi jobbar av den så fort vi bara kan!! Det är ju barn påväg och vi måste flytta ur barnkammaren ;)Inflyttning är inom räckhåll, känns spännande... Lite pirrigt och alldeles alldeles UNDERBART!!!

2 dagar ledighet kvar!

Imorgon ska jag tapetsera tvättstugan!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar