söndag 26 september 2010

Helgens Arbete i Huset!!

Henke har mjukfogat stora toaletten och i köket.Jag tapetserade hallen mot tvättstugan, nu är det bara tvättstugan kvar att tapetsera.Pappa har lagt lite golvlister.Henkerör var här i lördags och kopplade ihop nästan allt men har inte satt på vattnet mm. En dags arbete kvar för honom.Handfatet i stora toaletten, spegeln saknas bara.Vårat hörnbadkar! Här kommer det bli många mysiga kvällar i höst/vinter =)Vi har börjat med stenväggen som står mitt i huset.Den är nu klar mot finrummet. Våran kamin ska stå mot denna väggen sedan.Pappa har även fortsatt lite med altanen, gör det när han inte har annat för sig.Imorgon kommer elektrikern, jag och syrran ska åka till Ikea en sväng och sen blir det lite jobb i huset på kvällen. Det rullar på men mycket småpill kvar också.

Lite bakis idag efter klassträff igår, mycket trevligt var det iaf. Nu ska det sitta fint med en flötig pizza =) Mums!!

3 dagar kvar av min ledighet!!!

Ha det gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Måste bara lämna en liten kommentar: Va fint det blir!!! Gillar stenväggen skarpt:)

    SvaraRadera
  2. Det får du gärna göra, tack så mycket kul att du tycker om det! Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med Hanna, ääääälskar stenväggen! Skitsnyggt blir det Linda! Nu bara måste jag komma upp snart och kika! Kan trösta dig med att jag har haft en dyr shoppinghelg också. Det kostar att ligga på topp :) Kramar

    SvaraRadera