fredag 24 september 2010

ULLARED

Japp idag har vi varit på en tripp till Ullared! Lika glad som jag var innan jag kom dit, lika trött var jag när vi åkte där ifrån puhh...vad mycket folk... Dom hade ju flyttat på allt sen jag var där sist så man visste knappt vart man skulle börja. Och alla stångades hit och dit..

Köpte en hel del till huset som bland annat massa gardiner =) hittade många fina nu har jag nog köpt till alla fönsterna. Tjoohoo!!!Jag köpte mig/oss en vardags servis, tyckte den var snygg och passar nog bra hos oss. Billigt och bra sen kan man byta ut den med gott samvete när det är slitet =)Köpte massa handdukar i olika storlekar, sägs ju att lila är höstens färg och så även min för tillfället ;) Allt jag tänker på är LILA, svart och vitt!! Men det blir nog snyggt i badrummet med grå/svarta väggar vit inredning och mina lila handdukar.Köpte på mig lite krukor i alla de sorter, måste man ha...Köpte även massa tak-, bords- och fönster lampor. Och givetvis massa bra att ha skit!! Det blev ingen billig resa, Crima satte i halsen när jag talade om vad summan slutade på. Men delar man upp det på hur många år vi kommer använda det så blev det inte så farligt ;) hihi... Och det hade varit dyrare att köpa det här hemma!

Vi var även en sväng på bygget när vi kom hem, Karl-Erik och Crima la klart golvet i hallen bakåt. Nu är det bara hallen mot tvättstugan kvar, men först måste pappa sätta taklister där och jag tapetsera. Har inte kunnat göra det tidigare för ventilationaren skulle upp med rör genom taket. Men imorgon ska vi nog fixa det! Och stenväggen ska nog komma på plats =)Imorgon kväll ska jag på klassträff sen gymnasiet, ska bli spännande var ju 5 år sedan vi gick ihop. Undra vad alla har haft för sig?! Hmmm...

Nu ska jag skölja ur hårfärgen och sen mysa till en film med min underbaraste :)

Ha det gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vad är det jag ser!!! Ny tapet i matrummet igen?! Blev inte färgen bra?

    SvaraRadera
  2. Japp du ser helt rätt!! Först blev den första tapeten inte bra och tänkte jag målar över den. Börjar måla och då har jag fått fel färg och det blev inte bra så jag drog ner allt och tapetserade om. Nu är jag jätte nöjd =) Den som är nu passar in mycket bättre!

    SvaraRadera