söndag 16 maj 2010

Vindskivor på plats!

Japp mycket riktigt ALLA vindskivor är uppe, sen ska bara takfotsbrädorna upp med. Vad händiga mina snickare är, det blev så bra. I veckan ska det nog sättas lite träpanel ska bli mycket kul när det yttre höljet börjar ta form. Det innebär att det ska hämtas lite isolering, vindväv och luftläkt i Åsarp i början av nästa vecka. Pappa får såga till mer brädor till farfar så han kan måla. Och sen är det bara att köra på =)

Igår var vi på inflyttningsfest hos Johan och Petra mycket trevligt, det sägs att jag har tummat på att göra en fotbollsträning nästa vecka med Simone, puh.. orka... Och det ryktas om att 2 stolar gick sönder av 2 bröder.. hmm.. ovanligt... Tack i allafall för en rolig fest och lycka till med nya lyan =)Idag var jag och syrran på bilbingo i Gudhem, premiär för våran del i år. Det är så kul, jag vann 600 kr!!! Mailn hade chans på flera tusen, men tyvärr inte rätt nr =( Men det blev lite iaf. Försöker få med mig Crima men än har jag inte lyckats...

Nä sängen kallar, upp och jobba tidigt imorgon bitti!!

Ha de gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten. Du lyckades bättre än Emma och jag. Godnatt och kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Tack själva! Vad roligt att det flyter på så bra med bygget :)
    Måste försöka släpa mig ut snart...
    Grattis till vinsten och hoppas vi ses närsta vecka på fotbollsträningen!

    SvaraRadera