onsdag 12 maj 2010

Vilken vecka...

Det började i lördags kväll att jag mådde lite illa och gick hem från jobbet, var hemma i söndags från jobbet och gick till jobbet i måndags igen. Kände mig bättre, men på eftermiddagen var det personal möte med fika och kände att det nästan tog stopp.. Vi skulle ut och äta med kollegorna på kvällen men jag fick tyvärr tacka nej :( Åkte direkt hem efter 30 min spydde jag som en kalv... Att man kan må så dåligt och känna sig så hjälplös.. När jag spyr har jag väldigt lätt för att svimma. Syrran och Henke hade åkt till träningen och Crima var i Döve hos sina föräldrar, jag försöker ringa han utan svar. Ringer pappa istället och ber han komma, jag tror det tog 15 sek så var han här (utan byxor i bara kalsonger) sen bor han ju bara 2 hus bort =) Han har varit med förr när jag svimmat och det kan gå så fort men det gick bra denna gången =)
Jag kände mig bättre i tisdags men då har jag smittat Henke och han spyr som en kalv. Och jag får vara hemma från jobbet även när mina sambos är sjuka så det har inte blivit så mycket jobb denna veckan. Förhoppningsvis på fredag!

Så nu när aptiten kommit tillbaka blev jag så sugen på kinamat, så det fick det bli ikväll!

Crima tog Kycklingspett med jordnötssås och jag tog friterad kyckling med sötsursås på wokstugan. Kolla in portionen med friterad kyckling det hade räckt till 4 pers!! Jag blev så mätt och det var så gott!

Det har blivit en väldans massa film dessa dagar men börjar tröttna lite på det nu.. men vädret har ju inte tillåtit så mycket annat idag heller.
Imorgon kanske det blir lite på bygget, beror också på vädret kunde hålla upp lite kanske. Idag har jag beställt golvet det blev den mörka i kastanj! Och nästa vecka kan det bli läggning av altangolvet på baksidan =)

Ha det gott!
Kram

1 kommentar: