torsdag 6 maj 2010

Jag ska bli MOSTER!!!

Just det har glömt berätta att jag ska bli moster!! Jippi!!! Det kommer bli i mitten av november =) Ska bli så kul och spännande!! Så vi får bygga på nu om vi ska hinna flytta ur barnkammaren =) så dom får inreda för nästa barn ;) hihi.. Syrran har varit så trött det sistonde och jag var nästan lite irriterad på hur en människa kan sova så mycket. Jag sa till Crima kan hon inte bara säga att hon är med barn så vi förstår, och så var det ju =) Så nu förstår jag! Hon har mått lite illa och idag är hon hemma och spyr som en kalv. Det tyder på en TJEJ!! Men man ska aldrig vara säker. Å vad jag ska vara barnvakt, tur vi kommer bo så nära=) I love it!!!
Här är Malin med lille HUGO på påskafton hos Malin och Albin!

Ha det gött!!
Kramar moster Linda

7 kommentarer:

  1. Detta kommer bli bra, Malin har ju tränat på att sköta barn sedan November 1998. :P

    Kämpa på med huset!

    SvaraRadera
  2. Haha... Japp vi ska kämpa, det får ni med göra snart! Ska bli kul att följa!

    SvaraRadera
  3. ÅÅ va kul, Grattis=)
    Jag är själv Faster, underbart kul:)
    Trevlig helg!
    Kram camilla.w

    SvaraRadera
  4. Åh va roligt Linda! Det är ju underbart att vara moster! ! !

    Lycka till med huset!
    Kram Moa

    SvaraRadera
  5. Hihi man behöver inte må illa för att det ska bli en tjej. Jag mådde ju prima med Thilda. MEN jag tror också att de får en tjej!

    SvaraRadera
  6. Nu blir det säkert en kille bara för att man tror det blir en tjej=)

    SvaraRadera